Mennyibe kerül az Ötpróba tagság?
Az Ötpróba tagság ingyenes, csupán egy rövid regisztráció – és e-mail cím – szükséges hozzá.
Ugyanazzal az e-mail címmel lehet-e több regisztrációt is számon tartani?
Egy e-mail címhez csak egy profil tartozhat.
Mit tegyek, ha nem tudok belépni az Ötpróba profilomba?
Ha elfelejtetted a jelszavadat, kérj jelszóemlékeztetőt és elküldjük az instrukciókat a regisztráció során megadott e-mail címedre. Ha az e-mail címedre sem emlékszel, írj a segitseg@otproba.hu címre és az adataid alapján kiderítjük, milyen e-mail címmel regisztráltál anno.
Hogyan lehet pontokat gyűjteni?
Pontokat gyűjteni az Ötpróba oldalán található hivatalos eseménynaptárban szereplő szabadidősport-rendezvényeken és a GeoGo nevű ingyenes applikációban található útvonalakon lehet. Fontos, hogy mindkét esetben az Ötpróba azonosító alapján írjuk jóvá a teljesítések után járó pontokat, így ha nevezel egy eseményre, vagy amikor a GeoGo-t használod, ne felejtsd el megadni azt! A GeoGo-ban csak egyszer kell, a profiladataidnál, onnantól az Ötpróba és a GeoGo rendszere össze lesz kötve, és a teljesítéseid gördülékeny el lesznek számolva az Ötpróbában is.
Mi az az Ötpróba azonosító és hol találom?
Mindenki kap egy egyedi azonosítószámot, aki regisztrál az Ötpróbába. Úgy kezdődik az összes, hogy 5p, majd 6 db szám következik. Az azonosítódat a profilodba belépve találod, de ha kapsz tőlünk hírlevelet, azok fejlécében is szerepel.
Mire lehet a pontokat „beváltani”?
Az összegyűjtött pontokért garantált jutalmak járnak: 10 után egy 5000 forint értékű nevezési voucher, 20 után egy hátizsák, 40 után egy technikai póló, míg 80 után egy melegítőszett (igaz, ez csak akkor jár, ha a 80 pont 5 különböző sportágból lett összegyűjtve). 80 pontonként egy Ötpróba sorsjegy is jár (ez is csak akkor, ha legalább 5 különböző sportágból lett összegyűjtve), amelynek 2028 nyarán lesz jelentősége: ekkor tartjuk a fődíj-sorsolást – ennek részleteiről 2028 év elején adunk majd bővebb tájékoztatást.
Egy-egy átvett jutalom után elvesznek az addig gyűjtött pontjaim?
Nem, az összegyűjtött pontok sosem vesznek el, azaz nem nullázódnak le, egy-egy garantált jutalom elérését követően tovább gyarapítható a számuk, hogy minél hamarabb meglegyen a következő garantált jutalom is.
Hol lehet átvenni a pontok után járó jutalmakat?
A garantált jutalmakat egyrészt az Ötpróba naptárában szereplő, külön „ajándék” piktorgrammal jelölt eseményeken tudod átvenni kollégáinknál az Ötpróba sátránál, illetve munkanapokon hétfőtől csütörtökökig 8-17, pénteken pedig 8-16 óráig erre az Ötpróba irodájában is lehetőséged van a 1106 Budapest, Maglódi út 12/a alatt (Merkapt Sportközpont, emeleti iroda). Egyik esetben sem kell ezt külön jelezned számunkra, csak gyere oda és vedd át a jutalmadat!
Kell-e bármilyen okmány a jutalmam átvételéhez, és átveheti-e a nevemben más is azt?
Nem kérünk semmilyen személyes okmányt, elegendő, ha bediktálod az Ötpróba azonosítószámodat. Ha pedig más nevében vennél át jutalmat, vagy épp ellenkezőleg, te kérsz meg valakit, hogy nevedben vegye át, szintén elég, ha az illető bediktálja az azonosítószámodat, vagy te azét, akinek a nevében átveszed. Nincs szükség írásbeli meghatalmazásra.
Mi az a voucher és hogy működik?
Ha elérsz 10 pontot az Ötpróbában, automatikus jár neked egy 5000 forint értékű nevezési voucher, amelyet azokon az eseményeken használhatsz fel, amelyek részt vesznek ebben a kezdeményezésben. A voucher felhasználásához mindenképpen be kell lépned a profilodba, ahol egy legördülő lista segítségével láthatod, hogy hol tudsz kedvezményesen nevezni. A voucher tehát nem fizikailag létező jutalom, hanem egy online lehetőség, amelynek a részletes felhasználási szabályait ITT találod.
A naptárban szereplő események nevezési díjait az Ötpróba szedi be?
A naptárunkban található események nevezési díjaihoz nincs köze az Ötpróbának, így azok befizetése sem rajtunk keresztül történik – a nevezési díj mértéke minden esetben az adott rendezvény szervezőjének egyéni döntése.
Mi az a GeoGo?
A GeoGo, ha úgy tetszik, az Ötpróba virtuális „lába”, amely lehetőséget biztosít az online pontszerzésre. Az ingyenes applikáció bármilyen telefonkészülékre letölthető, és amennyiben a felhasználó a regisztráció során megadja Ötpróba azonosítóját is, a teljesítéseit Ötpróba pontokkal tudjuk jutalmazni, havonta legfeljebb 4-gyel a
GeoGo szabályzata szerint.
Hány pontot lehet havonta a GeoGo-ban szerezni?
Az Ötpróbában nincs havi pontlimit, azonban a GeoGo-ban szabályozva van a havonta begyűjthető pontszámok mennyisége. Egy naptári hónapban a GeoGo-ban legfeljebb 4 Ötpróba pont gyűjthető, és egyéb megkötések is tetten érhetőek: ugyanaz az útvonal havonta legfeljebb egyszer teljesíthető Ötpróba pontért.
Miért nem íródnak jóvá a pontjaim és hol tudom ezt jelezni?
Ötpróba pontokat mindig, minden esetben az események szervezőitől kapott teljesítői listák alapján írunk jóvá azok számára, akik előzetesen, az eseményre történő nevezés során megadták Ötpróba azonosítószámukat. Több oka is lehet annak, ha egy teljesítést követően nem íródnak jóvá a felhasználó Ötpróba pontjai, ezek jellemzően a következők:
- az Ötpróbázó elfelejti megadni/hibásan adja meg/nem adja meg a nevezés során az azonosítóját, ezért nem szerepel a szervezőtől kapott teljesítői listában sem,
- a szervező nem küldi meg időben (az eseményt követően legfeljebb 8 napon belül) számunkra a teljesítői listát,
- az Ötpróbázó ugyanazon az eseményen többször is teljesíti ugyanazt a távot – ebben az esetben (szabályzatunk értelmében) csak egyszer kaphatja meg az adott táv teljesítéséért járó pontokat.
Bármilyen okból kifolyólag is hiányolsz bizonyos teljesítéseid után Ötpróba pontokat, ezt minden esetben az Ötpróba profilodba belépve, az Pontbejelentő menüpontban: Ponttal kapcsolatos problémám van alatt tudod jelezni számunkra a konkrét esemény, illetve az ott teljesített táv(ok) kiválasztásával.